Nu kör vi!

torsdag 11 februari 2016


Aahh så taggad! Bloggen är klar och nu kör vi. Jag funderade länge på om jag skulle starta en blogg här i USA eller inte, men nu är det alltså dags. Jag ska försöka uppdatera er med nya bilder flera gånger i veckan - lovar! Jag klarar ju aldrig av att hålla sånt där men denna gången gör jag det för mitt fotograferande också, det är dags att mina bilder syns där ute och då är ju en blogg helt perfekt. En riktig challenge till mig själv och den här gången är jag tusan redo att ta mig an det.

Jag har ju lite roliga planer på G framöver, Washington, Los Angeles, Las Vegas och Grand Canyon bland annat. Spring break närmar sig och då är det dags för en paus från studierna och riktig semester. We will stay in touch, I promise :)
Post Comment
Skicka en kommentar

Auto Post Signature

Auto Post  Signature