Winter wonderland

tisdag 16 februari 2016


Trots att snö och kyla är min värsta fiende så kunde jag inte låta bli att ge mig ut och fota. Ser ut som ett sagoland!

Annars då? Börjar känna mig lite stressad då två nya kurser börjar för mig nästa vecka och jag vet att jag kommer få alldeles för mycket skolarbete att göra. Försöker dessutom jobba ikapp och till och med ligga steget före i mina andra kurser eftersom vi åker till Washington fredag till söndag, ingen tid till att plugga i helgen alltså. Ibland känns det verkligen som att tiden inte räcker till, mest för att man vill ha roligt och enjoy life samtidigt som man kämpar med allt i skolan. Men jag har det bra här i USA, och trivs verkligen. Så det är ju dumt att klaga, njuter så länge jag kan! Denna upplevelsen precis som mitt Au Pair år varar ju inte för evigt tyvärr :)
Post Comment
Skicka en kommentar

Auto Post Signature

Auto Post  Signature